خانه / اتصالات برزیل / اتصالات توپی برزیل، یک پیشنهاد مناسب!

اتصالات توپی برزیل، یک پیشنهاد مناسب!

اتصالات توپی برزیل، همراه شما در تسهیلات!

دیری نیست که مردم برای آسان کردن امور روزمره از وسایل و تجهیزات متنوعی استفاده می‌کنند و این وسیله و تجهیزات به طرز شگفت انگیزی در حال رشد و توسعه هستند. اتصالات باکیفیت توپی برزیل همراه شماست تا این نتیجه را به ارمغان آورد.

اما سوال اینجاست: اتصالات گالوانیزه چیست؟

اتصالات لوله گالوانیزه صنعتی واقعی در آزمون زمان مقاومت بی‌نظیر عمل می‌کنند. اتصالات آهن چکش‌خوار گالوانیزه با روی گرم آغشته می‌شوند و در برابر خوردگی مقاوم می‌شوند.

سفارش اتصالات توپی برزیل: کلیک کنید.

چرا از اتصالات گالوانیزه استفاده می‌کنیم؟

به دلیل مقاومت بالا اتصالات گالوانیزه محبوبیت بالایی در بین صنایع متفاوت پیدا کردند. این اتصالات کارایی بالایی در همه‌ی عرصه‌ها ایفا می‌‌کنند و همین باعث فروش فوق‌العاده‌ی آن‌ها شده است.

فروش گسترده اتصالات گالوانیزه توپی افتخار مجموعه‌ی ماست!

فروش انواع اتصالات لوله گالوانیزه از جمله بوشینگ، زانویی، کوپلینگ، کلاهک، سه‌راهی، یونیون و شاخه اصلی آغاز شده است. هنگامی که اتصالات و لوله ها به درستی نصب شوند، یک سیستم لوله کشی کارآمد ایجاد می‌کنند که این اصل می‌تواند برای شما بسیار مهم و مفید واقع شود.

با ما تماس بگیرید:

02155695586-02155695587

02177727620-02177727621

درباره اتصالات گالوانیزه بیشتر بدانید:

به طور کلی اتصالات گالوانیزه به دو صورت تولید می‌شوند:

اتصالات گالوانیزه گرم و سرد.

اگر بیشتر به این اتصالات بپردازیم، می‌توان گفت مقدار سيليکون و فسفر موجود در آن‌ها از جمله عوامل مهم و قابل توجهی است که ضخامت و ظاهر پوشش گالوانيزه را تحت تاثير قرار می‌دهد.

مقدار ۰.۰۴ % سيليکون يا بيشتر و يا مقدار ۰.۰۵ % فسفر يا بيشتر در اتصالات گالوانیزه منجر به ضخيم شدن پوشش آن‌ها می‌شود که شامل آلياژهای آهن و روی می‌باشد. کربن، سولفور و منگنز موجود در اتصالات گالوانیزه اثر خیلی زیادی در ضخامت پوشش گالوانيزه ندارند.

یک مشکل بزرگ!

برای یک صاحب خانه بی سواد، اتصالات لوله به اندازه انتخاب پیچ یا میخ مناسب برای یک پروژه ساختمانی متعدد و گیج کننده است. مواد متفاوت هستند و برای رسیدن به یک هدف خاص هر چند دقیق هم باشد، می‌تواند دلهره‌آور نیز باشد.

اما ما می‌توانیم در این امر شما را یاری کنیم! اتصالات توپی برزیل با وجود تنوع و فراوانی، کارکرد بسیار راحتی دارند. به گونه‌ای که شما نیز می‌توانید با کمک یک متخصص آن‌ها را نصب و از آن‌ها استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت فروش اتصالات گالوانیزه با کارشناس فروش اتصالات شرکت تماس حاصل فرمایید.

02155695586-02155695587
02177727620-02177727621

اتصالات توپی برزیل
اتصالات توپی برزیل، نامی همیشه ماندگار

انواع اتصالات گالوانیزه توپی برزیل:

زانویی: برای تغییر زاویه یا جهت اجرای لوله استفاده می شود. معمولاً در چرخش های 90 درجه و 45 درجه.
زانوهای خیابانی: یک سر اتصالات لوله دارای رزوه‌های نر و سر دیگر آن دارای رزوه‌های ماده است. آن‌ها در لوله‌های فولادی گالوانیزه و مس رایج هستند و کار با آن‌ها راحت است زیرا نیاز به نوک پستان را از بین می‌برند و در مکان‌های تنگ به خوبی کار می کنند.
اتصالات سه راهی: به شکل حرف T است. خطوط شاخه را امکان پذیر می‌کند.
کوپلینگ: برای اتصال دو قطعه مستقیم لوله با قطر یکسان استفاده می‌شود.
کاهنده‌ها: برای اتصال لوله هایی با قطرهای مختلف استفاده می‌شوند. این اتصالات تغییر تدریجی در قطر ایجاد می‌کنند.
بوشن: برای کوچک‌تر کردن قطر اتصالات لوله استفاده می‌شود. آنها با کاهنده‌ها متفاوت هستند زیرا تغییر ناگهانی در قطر ایجاد می‌کنند و فضای کمی را اشغال می‌کنند.

به طور کلی انواع مختلفی از این اتصالات مانند: کلاه، مغزی، زانو و… وجود دارد. همچنین فروش تمام اتصالات گالوانیزه که به دو صورت اتصالات گالوانیزه سفید و اتصالات گالوانیزه سیاه تولیدو در صنایع آب، گاز، بخار، هوا و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز موجود است.

با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید:

02155695586-02155695587
02177727620-02177727621

اتصالات توپی برزیل

 

همچنین ببینید

اتصالات توپی برزیل

اتصالات توپی برزیل

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل بورس فروش انواع لوله گالوانیزه جوشی فشار قوی، اتصالات گالوانیزه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *